Vállalkozásfejlesztés a XXI. században 2024/1. kötet

A teljes kiadvány letölthető innen
Borító
Tartalomjegyzék

Előszó

A gyógyszermarketing sajátosságai a pulmonológia területén
Andalics Nóra Virág, Saáry Réka

A digitális tudatosság a biztonsági és az agilis szemléletmód aspektusai mentén
Berényi Csaba, Csiszárik-Kocsir Ágnes

Az önvezető technológia alkalmazása
Viktor Patrik, Garai-Fodor Mónika

Privát blokklánc létrehozása a vállalati ügyfelek és a vásárlási szokásaik biztonságos adattárolása céljából
Bálint Krisztián

Készletek értékelése a magyar és a nemzetközi számviteli szabályozások alapján
Borzán Anita, Szekeres Bernadett

A vállalati társadalmi felelősségvállalás szerepe a “Kell a Púder” márka példáján
Turnai Zsófia

A mezőgazdasági inputárak alakulása a koronavírus járvány időszakában
Kiss Lívia Benita

Az egészséges életmód preferenciáinak és szokásainak feltérképezése a Z generációs egyetemista fiatalok körében
Jäckel Katalin, Garai-Fodor Mónika

A fenntarthatóság gazdasági fejlődési céljainak elemzése az Európai Unióban
Karácsony Péter, Pásztó Vivien

Médiafogyasztási szokások és trendek Magyarországon
Popovics Anett

A fogyasztók vásárlási döntéseinek transzformációja és az infláció befolyásoló hatása
Gerencsér Donát, Csiszárik-Kocsir Ágnes

Egyedi megjelenésű egyetemi diploma létrehozása nem helyettesíthető tokenek segítségével
Bálint Krisztián

Mikromobilitás jelenlegi helyzete, trendek
Veres Richárd

A magánszemély kommunális adója és az igazságosság, a lehetetlent senkitől sem szabad követelni találkozása?
Hámori Antal

Virtuális Valóság Fogyasztói Felhasználása: A Technológia Hatása a Mindennapi Életre
Frankl Dániel

Generációs különbségek és azonosságok a kriptovalutákkal és a blokklánc technológiával kapcsolatos véleményekben
Sallay Balázs, Csiszárik-Kocsir Ágnes

Mesterséges intelligencia alkalmazása a felsőoktatásban tanuló Z generációs hallgatók szemszögéből
Jäckel Katalin, Garai-Fodor Mónika

Főbb teljesítménymutatók mérésének lehetőségei bentlakásos szociális intézetekben
Bukta Ilona

A “Last mile” folyamatok zöldítése a vásárlói preferenciák tükrében
Póka Viktor, Mészáros Kornélia

Prediktív analitika a mesterséges intelligencia korában
Prorok Máté

A különböző generációk digitális jelenlétének háttérmotívumai
Csiszárik-Kocsir Ágnes

Virtuális Valóság Az Iparban: Technológiai Innováció és Gyakorlati Alkalmazások
Frankl Dániel

Mesterséges intelligencia a mezőgazdaságban – kutatásfejlesztés Magyarországon
Zrubka Márk, Tóth Bence

Blokklánc létrehozása az egyetemi adatok tárolására és a fizetős egyetemi tananyagok automatikus kifizetése intelligens szerződés alkalmazásával
Bálint Krisztián

Az IOTS-eszközök átfogó elemzése
Viktor Patrik, Garai-Fodor Mónika

Projekt sikertényezők és sikerkritériumok vizsgálata egy vállalatnál a vezetők szemszögéből
Balogh János

Az agilis elemek megjelenése a csapaton belüli kommunikációban
Mészáros Ádám, Csiszárik-Kocsir Ágnes

Vállalkozásfejlesztés a XXI. században 2024/2. kötet

Megjelenés várható időpontja: 2024. 2. félév