Panaszkezelés

Tisztelt Hallgató!

Felhívom figyelmét, hogy a Keleti Károly Gazdasági Karon megalakult a Hallgatói Panaszkezelő Bizottság, melyet azért hoztunk létre, hogy kivizsgálja és megválaszolja a hallgatókat érintő tanulmányi és ügyviteli problémákat.

Kérem, hogy felmerülő panaszával ezentúl mindig ezt a fórumot keresse, a következő e-mail címen: help@kgk.uni-obuda.hu

Amennyiben mégis az oktatónak/oktatási dékánhelyettesnek/dékánnak küldi levelét, az automatikusan továbbításra kerül a munkacsoport felé, és a választ is onnan fogja megkapni.

Kérem, hogy mielőtt a munkacsoporthoz fordulna, tájékozódjon a KGK valamint a Neptun honlapján, ahol elérhetőek a tantárgyi tematikák, valamint az egyetem szabályzati, és egyéb tájékoztató anyagok.

Fontos!

A Bizottságnak nem feladata a kérvények kezelése, illetve a tanulmányokkal kapcsolatos általános kérdések megválaszolása, ezekkel kérjük, hogy továbbra is kizárólag a tanulmányi irodát keresse meg.

Kérjük továbbá, hogy a panaszát akkor továbbítsa a bizottság felé, ha az érintett felekkel már próbálta rendezni a szituációt, de az sikertelennek bizonyult.

Kérem, hogy panaszát a honlapon elérhető Hallgatói etikettben megfogalmazott iránymutatás alapján fogalmazza meg:

Együttműködését előre is köszönöm és további sikeres félévet kívánok!

Dr. habil. Garai-Fodor Mónika dékán