A teljes kiadvány letölthető innen
Borító
Tartalomjegyzék
A gyógyszermarketing sajátosságai a pulmonológia területén
Andalics Nóra Virág, Saáry Réka
A digitális tudatosság a biztonsági és az agilis szemléletmód aspektusai mentén
Berényi Csaba, Csiszárik-Kocsir Ágnes
Az önvezető technológia alkalmazása
Viktor Patrik, Garai-Fodor Mónika
Privát blokklánc létrehozása a vállalati ügyfelek és a vásárlási szokásaik biztonságos adattárolása céljából
Bálint Krisztián
Készletek értékelése a magyar és a nemzetközi számviteli szabályozások alapján
Borzán Anita, Szekeres Bernadett
A vállalati társadalmi felelősségvállalás szerepe a “Kell a Púder” márka példáján
Turnai Zsófia
A mezőgazdasági inputárak alakulása a koronavírus járvány időszakában
Kiss Lívia Benita
Az egészséges életmód preferenciáinak és szokásainak feltérképezése a Z generációs egyetemista fiatalok körében
Jäckel Katalin, Garai-Fodor Mónika
A fenntarthatóság gazdasági fejlődési céljainak elemzése az Európai Unióban
Karácsony Péter, Pásztó Vivien
Médiafogyasztási szokások és trendek Magyarországon
Popovics Anett
A fogyasztók vásárlási döntéseinek transzformációja és az infláció befolyásoló hatása
Gerencsér Donát, Csiszárik-Kocsir Ágnes
Egyedi megjelenésű egyetemi diploma létrehozása nem helyettesíthető tokenek segítségével
Bálint Krisztián
Mikromobilitás jelenlegi helyzete, trendek
Veres Richárd
A magánszemély kommunális adója és az igazságosság, a lehetetlent senkitől sem szabad követelni találkozása?
Hámori Antal
Virtuális Valóság Fogyasztói Felhasználása: A Technológia Hatása a Mindennapi Életre
Frankl Dániel
Generációs különbségek és azonosságok a kriptovalutákkal és a blokklánc technológiával kapcsolatos véleményekben
Sallay Balázs, Csiszárik-Kocsir Ágnes
Mesterséges intelligencia alkalmazása a felsőoktatásban tanuló Z generációs hallgatók szemszögéből
Jäckel Katalin, Garai-Fodor Mónika
Főbb teljesítménymutatók mérésének lehetőségei bentlakásos szociális intézetekben
Bukta Ilona
A “Last mile” folyamatok zöldítése a vásárlói preferenciák tükrében
Póka Viktor, Mészáros Kornélia
Prediktív analitika a mesterséges intelligencia korában
Prorok Máté
A különböző generációk digitális jelenlétének háttérmotívumai
Csiszárik-Kocsir Ágnes
Virtuális Valóság Az Iparban: Technológiai Innováció és Gyakorlati Alkalmazások
Frankl Dániel
Mesterséges intelligencia a mezőgazdaságban – kutatásfejlesztés Magyarországon
Zrubka Márk, Tóth Bence
Blokklánc létrehozása az egyetemi adatok tárolására és a fizetős egyetemi tananyagok automatikus kifizetése intelligens szerződés alkalmazásával
Bálint Krisztián
Az IOTS-eszközök átfogó elemzése
Viktor Patrik, Garai-Fodor Mónika
Projekt sikertényezők és sikerkritériumok vizsgálata egy vállalatnál a vezetők szemszögéből
Balogh János
Az agilis elemek megjelenése a csapaton belüli kommunikációban
Mészáros Ádám, Csiszárik-Kocsir Ágnes
Vállalkozásfejlesztés a XXI. században 2024/2. kötet
Megjelenés várható időpontja: 2024. 2. félév