Intézeti TDK felelős:
Dr. Varga János
varga.janos@kgk.uni-obuda.hu
Dr. Balázs Zsuzsanna
balazs.zsuzsanna@kgk.uni-obuda.hu
- A művészetek üzleti potenciáljának vizsgálata / Examining the
business potential of the arts - A művészet és a marketing viszonya (film, színház, fotográfia,
festészet, irodalom, stb.) / Marketing the arts (film, performing arts,
photography, visual arts, literature, etc.) - Az üzleti élet és a társadalom genderszempontú vizsgálata /
Examining the relationship between business, gender, and society - LMBTQA+ emberek munkahelyi tapasztalatai / The experiences of
the LGBTQA+ people in the workplace - Az érzékenyítő tréningek szerepe a vállalati kultúrára / The effect of
sensitization trainings on organisational cultures - Az interkulturális kompetencia szerepe a vállalatok életében / The
role of intercultural competencies in business life - Írország, Magyarország és Olaszország üzleti és társadalmi kapcsolatának
vizsgálata / Examining the business and social relationships between
Ireland, Italy and Hungary - Theatre and Economics – the Business of Theatres / A színház és a
gazdaság viszonya - A sztereotípiák, előítéletek és ideológiák szerepe a nők és kisebbségi
csoportok munkateljesítményére / The effect of stereotypes,
prejudicies and ideologies on the work performance of women and
minorities
Balogh Attila
balogh.attila@kgk.uni-obuda.hu
- Fintech, modern pénzügyek, pénzügyi tudatosság
- Startup menedzsment
- Innovációmenedzsment
- Vezetéstudomány, vezetéselmélet
- Modern vállalati kihívások a XXI. században (AI, ESG, fenntarthatóság)
Dr. habil. Berke Szilárd
- A vezető személyisége, -stílusa és a szervezeti kultúrával való kapcsolata
- Magyar cégvezetők egészségmagatartásának vizsgálata
- A hazai fantasy könyvpiac menedzsment és marketing szempontú elemzése
- A flow megélése vezetői pozícióból
- A munkahelyi jóllét biztosítása, mint a szervezetfejlesztés vezérlő elve
Dörnyei Otília
dornyei.otilia@kgk.uni-obuda.hu
- A Big Data használata a marketingben
- A fogyasztói magatartás elemzése különböző generációkban
- Fogyasztói és vásárlói preferenciák változása
- Marketingkommunikáció vizsgálata egy termékkör esetében
- Választott kiskereskedelmi lánc promóciós stratégiájának elemzése
Dr. habil. Garai-Fodor Mónika
- Az élelmiszer marketing hatása a Z generációra
- CSR/ Fenntarthatósági/ Employer Branding kampányok elemzése
- CSR/PR/ egyéb natív kampányok generáció-specifikus elemzése
- Munkáltatói márka elemzése konkrét példán keresztül
- Valamely fogyasztói csoport/ generáció médiafogyasztási szokásainak
vizsgálata - Valamely termék vagy szolgáltatás fogyasztását/választását befolyásoló
tényezők elemzése
Dr. Molnár Máté
- A kannibalizmus gazdasági és szakrális funkciói a régi társadalmakban
- Az azték emberáldozatok
- A modern terrorizmus szociológiai háttere
- A Nyugat alkonya, avagy öngyilkos civilizáció a XXI. századi Európában
- A muzulmán terrorizmus a XXI. században
Dr. Popovics Anett
popovics.anett@kgk.uni-obuda.hu
- Influencer-marketing a gyakorlatban
- A gerillamarketing alkalmazásának lehetőségei
- Online vásárlási trendek elemzése
- Társadalmi felelősségvállalás (CSR) a gyakorlatban
- Külső és belső PR komplex elemzése adott vállalat példáján keresztül
- Szolgáltatások versenyképességének elemzése vállalati példák
bemutatásán keresztül
Dr. Saáry Réka
- A marketingkommunikáció pszichológiai háttere
- Túlfogyasztás, társadalomorientált marketing – új trendek a marketingben
- Kapcsolati marketing lehetőségei szervezeti piacon és
szolgáltatásmarketing területén - Márkázás, pozicionálási stratégiák elemzése
- A szokásformálás marketing eszközeinek vizsgálata
Dr. habil. Szigeti Orsolya
- A fogyasztási és vásárlási magatartás vizsgálata szabadon választott
termék / termékcsoport/márka esetén - A fogyasztási és vásárlási magatartás vizsgálata szabadon választott
életmód / életstílus csoport esetén - Különböző életkor-csoportok fogyasztói, vásárlói magatartásának
vizsgálata, döntéseiket befolyásoló tényezők elemzése - Alternatív táplálkozási szokások (vegetáriánus, vegán, gluténmentes,
stb.) fogyasztói megítélése - Táplálkozási betegségben (cukorbeteg, glutén-, tejcukor-érzékeny,
tejallergiás, stb.) szenvedők élelmiszerfogyasztási és -vásárlási
szokásainak vizsgálata - A „mentes termékekhez” kötődő fogyasztói magatartás vizsgálata
- A fogyasztói üzletválasztás egyes elemeinek vizsgálata adott bolt,
bolttípus, termékkör, fogyasztói csoport esetén (elsősorban
hagyományos bolti környezetben) - A hipermarketekben / szupermarketekben / diszkontokban /
bevásárlóközpontokban megfigyelhető vásárlói magatartás elemzése - Az (élelmiszer) nagy- és kiskereskedelmi vállalatoknál folyó
marketingtevékenység elemzése - Fast fashion márkák vizsgálata vállalati és/vagy fogyasztói oldalról
Dr. Varga János
- Kutatások a globalizáció vagy a lokalizáció elemzésére
- Multi és transznacionális vállalatok, FDI befektetések
- A nemzeti versenyképesség vizsgálata
- Az innováció vagy a nemzeti innovációs rendszer vizsgálata
- Nemnövekedés és fenntarthatósági vizsgálatok
- A digitalizáció és a zöld átállás kérdései
- A vezetés minősége (főnökökonómia)
- Jóléti és életminőségi vizsgálatok
- Az EU-s integrációval kapcsolatos kutatások
Megjegyzés
A hallgatóknak módjukban áll szabadon választott témát választani abban az esetben, ha azt a témát előzetesen a kiválasztott konzulenssel megvitatja, a konzulens jóváhagyja és a belső konzulensi teendőket elvállalja.
A felsoroltaktól eltérő témákat is lehet választani, amennyiben az megfelel az Intézet profiljának és annak megírását a felkért belső konzulens támogatja és aláírásával elfogadja.
Utolsó frissítés: 2024. április