MMMI – TDK témák

Dr. habil. Berke Szilárd

berke.szilard@uni-obuda.hu

  1. A vezető személyisége, -stílusa és a szervezeti kultúrával való kapcsolata
  2. Magyar cégvezetők egészségmagatartásának vizsgálata
  3. A hazai fantasy könyvpiac menedzsment és marketing szempontú elemzése
  4. A flow megélése vezetői pozícióból
  5. A munkahelyi jóllét biztosítása, mint a szervezetfejlesztés vezérlő elve

Dr. Bogáth Ágnes

bogath.agnes@kgk.uni-obuda.hu

  1. Szervezetfejlesztési koncepció kidolgozása
  2. Tréning és coaching a vállalatoknál
  3. Szervezetek vizsgálata szervezeti magatartás szempontjából
  4. Stressz a szervezetekben

Dörnyei Otília

dornyei.otilia@kgk.uni-obuda.hu

  1. A Big Data használata a marketingben
  2. A fogyasztói magatartás elemzése különböző generációkban
  3. Fogyasztói és vásárlói preferenciák változása
  4. Marketingkommunikáció vizsgálata egy termékkör esetében
  5. Választott kiskereskedelmi lánc promóciós stratégiájának elemzése

Dr. habil. Garai-Fodor Mónika

fodor.monika@kgk.uni-obuda.hu

  1. Az élelmiszer marketing hatása a Z generációra
  2. CSR/ Fenntarthatósági/ Employer Branding kampányok elemzése
  3. CSR/PR/ egyéb natív kampányok generáció-specifikus elemzése
  4. Munkáltatói márka elemzése konkrét példán keresztül
  5. Valamely fogyasztói csoport/ generáció médiafogyasztási szokásainak
    vizsgálata
  6. Valamely termék vagy szolgáltatás fogyasztását/választását befolyásoló
    tényezők elemzése

Dr. Nagy Viktor

nagy.viktor@kgk.uni-obuda.hu

  1. Innováció (termék, szolgáltatás, szervezeti) 
  2. Vállalatirányítási rendszerek, különféle döntéstámogató rendszerek 
  3. Statisztikai témakörök, kvantitatív elemzést igénylő témák
  4. Döntéshozatal: kreativitás, véletlen, kockázat, csoportos döntések 
  5. Emberi erőforrás menedzsmenthez kapcsolható témakörök: ösztönzés, kiválasztás, stb. 

Dr. habil. Piricz Noémi

piricz.noemi@kgk.uni-obuda.hu

  1. Az ellátási lánc menedzsment aktuális kérdései (bármilyen ellátási lánc bár milyen menedzsment problémája) 
  2. Az üzleti etika, vagy a munkahelyi etika, vagy az akadémiai etika kihívásai (pl. mitől, mikor etikus egy üzlet, üzleti kapcsolat; home office, hibrid munkavégzés, Z generáció munkahelyi nehézségei; akadémiai etika hallgatói oldalról, képzés az etikáról stb.) 
  3. Konfliktus menedzsment a munkahelyen 

Dr. Popovics Anett

popovics.anett@kgk.uni-obuda.hu

  1. Influencer-marketing a gyakorlatban
  2. A gerillamarketing alkalmazásának lehetőségei
  3. Online vásárlási trendek elemzése
  4. Társadalmi felelősségvállalás (CSR) a gyakorlatban
  5. Külső és belső PR komplex elemzése adott vállalat példáján keresztül
  6. Szolgáltatások versenyképességének elemzése vállalati példák
    bemutatásán keresztül

Dr. Saáry Réka

saary.reka@kgk.uni-obuda.hu

  1. A marketingkommunikáció pszichológiai háttere
  2. Túlfogyasztás, társadalomorientált marketing – új trendek a marketingben
  3. Kapcsolati marketing lehetőségei szervezeti piacon és
    szolgáltatásmarketing területén
  4. Márkázás, pozicionálási stratégiák elemzése
  5. A szokásformálás marketing eszközeinek vizsgálata

Dr. habil. Szigeti Orsolya

szigeti.orsolya@uni-obuda.hu

  1. A fogyasztási és vásárlási magatartás vizsgálata szabadon választott
    termék / termékcsoport/márka esetén
  2. A fogyasztási és vásárlási magatartás vizsgálata szabadon választott
    életmód / életstílus csoport esetén
  3. Különböző életkor-csoportok fogyasztói, vásárlói magatartásának
    vizsgálata, döntéseiket befolyásoló tényezők elemzése
  4. Alternatív táplálkozási szokások (vegetáriánus, vegán, gluténmentes,
    stb.) fogyasztói megítélése
  5. Táplálkozási betegségben (cukorbeteg, glutén-, tejcukor-érzékeny,
    tejallergiás, stb.) szenvedők élelmiszerfogyasztási és -vásárlási
    szokásainak vizsgálata
  6. A „mentes termékekhez” kötődő fogyasztói magatartás vizsgálata
  7. A fogyasztói üzletválasztás egyes elemeinek vizsgálata adott bolt,
    bolttípus, termékkör, fogyasztói csoport esetén (elsősorban
    hagyományos bolti környezetben)
  8. A hipermarketekben / szupermarketekben / diszkontokban /
    bevásárlóközpontokban megfigyelhető vásárlói magatartás elemzése
  9. Az (élelmiszer) nagy- és kiskereskedelmi vállalatoknál folyó
    marketingtevékenység elemzése
  10. Fast fashion márkák vizsgálata vállalati és/vagy fogyasztói oldalról

Váradi Zoltán

varadi.zoltan@kgk.uni-obuda.hu

  1. Vállalati kompetenciatérkép vizsgálata 
  2. A folyamatfejlesztések kockázatai 
  3. Vállalati folyamattérkép, mint hálózat 
  4. (+Egyénileg egyeztetett téma) 

Viktor Patrik

viktor.patrik@uni-obuda.hu

  1. Tudásmenedzsment és területei
  2. Egy vállalat tudáspiaci szerepe
  3. Egy vállalat tudásgazdálkodása
  4. Önvezető járművek vizsgálata
  5. Hybrid járművek műszaki gazdasági vizsgálata
  6. Döntéstámogató rendszerek és módszerek vizsgálata
  7. Vállalati döntéstámogatás módszertana
  8. Elektromos járművek műszaki gazdasági vizsgálata
  9. E-sport kutatások
  10. Knowledge management and its areas
  11. The role of a company in the knowledge market
  12. Knowledge management in a company
  13. Investigating self-driving vehicles
  14. Technical,economic analysis of hybrid vehicles
  15. Decision support systems and methods
  16. Decision Support Methodology for Enterprises
  17. Technical,economic analysis of electric vehicles
  18. E-sport research

Megjegyzés

A hallgatóknak módjukban áll szabadon választott témát választani abban az esetben, ha azt a témát előzetesen a kiválasztott konzulenssel megvitatja, a konzulens jóváhagyja és a belső konzulensi teendőket elvállalja.
A felsoroltaktól eltérő témákat is lehet választani, amennyiben az megfelel az Intézet profiljának és annak megírását a felkért belső konzulens támogatja és aláírásával elfogadja.

Utolsó frissítés: 2024. április