Dr. habil. Berke Szilárd
- A vezető személyisége, -stílusa és a szervezeti kultúrával való kapcsolata
- Magyar cégvezetők egészségmagatartásának vizsgálata
- A hazai fantasy könyvpiac menedzsment és marketing szempontú elemzése
- A flow megélése vezetői pozícióból
- A munkahelyi jóllét biztosítása, mint a szervezetfejlesztés vezérlő elve
Dr. Bogáth Ágnes
- Szervezetfejlesztési koncepció kidolgozása
- Tréning és coaching a vállalatoknál
- Szervezetek vizsgálata szervezeti magatartás szempontjából
- Stressz a szervezetekben
Dörnyei Otília
dornyei.otilia@kgk.uni-obuda.hu
- A Big Data használata a marketingben
- A fogyasztói magatartás elemzése különböző generációkban
- Fogyasztói és vásárlói preferenciák változása
- Marketingkommunikáció vizsgálata egy termékkör esetében
- Választott kiskereskedelmi lánc promóciós stratégiájának elemzése
Dr. habil. Garai-Fodor Mónika
- Az élelmiszer marketing hatása a Z generációra
- CSR/ Fenntarthatósági/ Employer Branding kampányok elemzése
- CSR/PR/ egyéb natív kampányok generáció-specifikus elemzése
- Munkáltatói márka elemzése konkrét példán keresztül
- Valamely fogyasztói csoport/ generáció médiafogyasztási szokásainak
vizsgálata - Valamely termék vagy szolgáltatás fogyasztását/választását befolyásoló
tényezők elemzése
Dr. Nagy Viktor
- Innováció (termék, szolgáltatás, szervezeti)
- Vállalatirányítási rendszerek, különféle döntéstámogató rendszerek
- Statisztikai témakörök, kvantitatív elemzést igénylő témák
- Döntéshozatal: kreativitás, véletlen, kockázat, csoportos döntések
- Emberi erőforrás menedzsmenthez kapcsolható témakörök: ösztönzés, kiválasztás, stb.
Dr. habil. Piricz Noémi
- Az ellátási lánc menedzsment aktuális kérdései (bármilyen ellátási lánc bár milyen menedzsment problémája)
- Az üzleti etika, vagy a munkahelyi etika, vagy az akadémiai etika kihívásai (pl. mitől, mikor etikus egy üzlet, üzleti kapcsolat; home office, hibrid munkavégzés, Z generáció munkahelyi nehézségei; akadémiai etika hallgatói oldalról, képzés az etikáról stb.)
- Konfliktus menedzsment a munkahelyen
Dr. Popovics Anett
popovics.anett@kgk.uni-obuda.hu
- Influencer-marketing a gyakorlatban
- A gerillamarketing alkalmazásának lehetőségei
- Online vásárlási trendek elemzése
- Társadalmi felelősségvállalás (CSR) a gyakorlatban
- Külső és belső PR komplex elemzése adott vállalat példáján keresztül
- Szolgáltatások versenyképességének elemzése vállalati példák
bemutatásán keresztül
Dr. Saáry Réka
- A marketingkommunikáció pszichológiai háttere
- Túlfogyasztás, társadalomorientált marketing – új trendek a marketingben
- Kapcsolati marketing lehetőségei szervezeti piacon és
szolgáltatásmarketing területén - Márkázás, pozicionálási stratégiák elemzése
- A szokásformálás marketing eszközeinek vizsgálata
Dr. habil. Szigeti Orsolya
- A fogyasztási és vásárlási magatartás vizsgálata szabadon választott
termék / termékcsoport/márka esetén - A fogyasztási és vásárlási magatartás vizsgálata szabadon választott
életmód / életstílus csoport esetén - Különböző életkor-csoportok fogyasztói, vásárlói magatartásának
vizsgálata, döntéseiket befolyásoló tényezők elemzése - Alternatív táplálkozási szokások (vegetáriánus, vegán, gluténmentes,
stb.) fogyasztói megítélése - Táplálkozási betegségben (cukorbeteg, glutén-, tejcukor-érzékeny,
tejallergiás, stb.) szenvedők élelmiszerfogyasztási és -vásárlási
szokásainak vizsgálata - A „mentes termékekhez” kötődő fogyasztói magatartás vizsgálata
- A fogyasztói üzletválasztás egyes elemeinek vizsgálata adott bolt,
bolttípus, termékkör, fogyasztói csoport esetén (elsősorban
hagyományos bolti környezetben) - A hipermarketekben / szupermarketekben / diszkontokban /
bevásárlóközpontokban megfigyelhető vásárlói magatartás elemzése - Az (élelmiszer) nagy- és kiskereskedelmi vállalatoknál folyó
marketingtevékenység elemzése - Fast fashion márkák vizsgálata vállalati és/vagy fogyasztói oldalról
Váradi Zoltán
varadi.zoltan@kgk.uni-obuda.hu
- Vállalati kompetenciatérkép vizsgálata
- A folyamatfejlesztések kockázatai
- Vállalati folyamattérkép, mint hálózat
- (+Egyénileg egyeztetett téma)
Viktor Patrik
- Tudásmenedzsment és területei
- Egy vállalat tudáspiaci szerepe
- Egy vállalat tudásgazdálkodása
- Önvezető járművek vizsgálata
- Hybrid járművek műszaki gazdasági vizsgálata
- Döntéstámogató rendszerek és módszerek vizsgálata
- Vállalati döntéstámogatás módszertana
- Elektromos járművek műszaki gazdasági vizsgálata
- E-sport kutatások
- Knowledge management and its areas
- The role of a company in the knowledge market
- Knowledge management in a company
- Investigating self-driving vehicles
- Technical,economic analysis of hybrid vehicles
- Decision support systems and methods
- Decision Support Methodology for Enterprises
- Technical,economic analysis of electric vehicles
- E-sport research
Megjegyzés
A hallgatóknak módjukban áll szabadon választott témát választani abban az esetben, ha azt a témát előzetesen a kiválasztott konzulenssel megvitatja, a konzulens jóváhagyja és a belső konzulensi teendőket elvállalja.
A felsoroltaktól eltérő témákat is lehet választani, amennyiben az megfelel az Intézet profiljának és annak megírását a felkért belső konzulens támogatja és aláírásával elfogadja.
Utolsó frissítés: 2024. április