Kíváncsi vagy, hogyan jutottak el a legnagyobb szakmai nevek a csúcsra?
Most itt a lehetőség, hogy első kézből hallgasd meg a szakmai elit inspiráló történeteit: a sikereket, a küzdelmeket és azokat a tanulságokat, amelyek végül a sikerhez vezettek.
Ez nem egy átlagos előadás, hanem egy exkluzív esemény, ahol bepillanthatsz a kulisszák mögé, és választ kaphatsz arra:
- Hogyan lehet kitörni a tömegből?
- Mi a titka annak, hogy a kudarcok után is talpra állj?
- Mit csinálnak másként azok, akik igazán nagyot alkotnak?
Előadóink
Szabó Éva – B+N Csoport nemzetközi Kommunikációs és PR igazgatója
Közel 25 éve dolgozik a kommunikáció területén. Eredeti szakmája újságíró, másfél évtizeden keresztül különböző életmódmagazinok főszerkesztőjeként havonta több százezer olvasót tudott megszólítani. A kovid első hulláma erősítette meg abban, hogy ideje új kihívásokat keresni az életben, így elvállalta a korábbi kiadója PR vezetői feladatait, majd később egy ügynökség PR-csapatának vezetését. Fő specialitása a válságkommunikáció és a vállalati kommunikációs kultúra kialakítása. 2024 óta dolgozik a régió legnagyobb Facility Management cégénél, a B+N Csoportnál, ahol 9 ország kommunikációjáért és sajtókapcsolataiért felel.
Márton Katalin – Humánstratégiai igazgató, Magyar Nemzeti Bank (MNB)
Biró Bence – Ügyvezető igazgató, Heinemann / Magyar Duty Free Kft.
Nemzetközileg ismert kiskereskedelmi vezető, széles körű tapasztalattal az élelmiszer-kiskereskedelem, vásárlói szolgáltatások, a divat és az „travel retail” területén. Bence Európa több országában (Németország, Hollandia, Ausztria, Bulgária, Lengyelország, illetve Magyarország) állt helyt értékesítési és bolthálózat üzemeltetési vezetőként olyan világmárkáknál, mint a METRO Cash & Carry, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Superdry, Hervis, Heinemann vagy éppen a MOL Nyrt. Jelenleg az Heinemann (duty-free) ügyvezető igazgatójaként szívesen osztja meg tapasztalatait, illetve enged bepillantást abba a világba, amit a közel 20 év kereskedelemben eltöltött karrierje során megélt. Rávilágít a különböző kiskereskedelmi és szolgáltató vállalatok menedzsmentjének hasonlóságaira, illetve azokra a különbségekre is, amelyek segíthetnek irányt választani egy esetleges szakirányú fejlődés tervezése előtt. Nyitott, szabad és energikus személyisége, kiegészítve izgalmas szakmai történetekkel, jó időtöltést ígér.
Markgruber-Szabó Kata – Employer Branding csoportvezető, ALDI
Bacsó Attila – Vállalkozó, Óbudai Egyetem Alumni
A helyek korlátozottak! Ne hagyd ki ezt a lehetőséget, ha szeretnél első kézből tanulni a legjobbak tapasztalataiból.
Ez az esemény azoknak szól, akik nem érik be az átlagossal.
Te közéjük tartozol?
