Dr. Balázs Zsuzsanna
balazs.zsuzsanna@kgk.uni-obuda.hu
- A kulturális félreértések hatása a nemzetközi üzleti kapcsolatokra
- A művészetek, a marketing és az üzleti élet viszonya
- Az interkulturális kompetenciák szerepe a vállalatok életében
- Az üzleti élet és a társadalom genderszempontú vizsgálata
- Conflict management and assertive communication
- Creative industry studies
- Design- és művészetmenedzsment
- Design and Arts Management
- Diversity management
- Diverzitás menedzsment
- Emberi erőforrás menedzsment és esélyegyenlőség
- Examining the relationship between business, gender, and society
- Gazdasági folyamatok szociálpszichológiai vizsgálata
- Human resource management and equal opportunities
- Kommunikációs viselkedésmódok hatása a szervezeti kultúrára
- Konfliktuskezelés és asszertív kommunikáció
- LMBTQA+ emberek munkahelyi tapasztalatai
- Minority groups in the labour market
- Motivációs elméletek és alkalmazásuk az emberi erőforrás menedzsmentben
- Művészetek és kreatívipari ismeretek
- Social psychology and economics
- Társadalmi kisebbségek helyzete a munkaerőpiacon
- The effect of cultural misunderstandings on international business
relationships - The experiences of the LGBTQA+ people in the workplace
- The influence of communication styles on organisational culture
- The relationship between the arts, marketing and business life
- The role of intercultural competencies in business life
- Theories of motivation and their application in human resource
management
MÜI
Dr. habil. Berke Szilárd
- Az agilis vezetés elmélete és gyakorlata adott szervezet példáján keresztül
- Egy családi vállalkozás vezetése: menedzsment dilemmák
- A felelős vállalatvezetés egyes kérdéseinek elemzése hazai és
nemzetközi kutatások alapján - Vezetői alapelvek, stílusok, munkamódszerek és a szervezeti kiválóság
összefüggései - A márkaépítés és a stratégiai menedzsment gyakorlata adott családi
vállalkozásnál - A flow megélése vezetői pozícióból
- Az értékteremtés gyakorlata: dolgozói és vevői elégedettség
- Vezetői munkamódszerek és a szervezeti versenyképesség kapcsolata
- Ensuring well-being as a driver for organisational development
- Leading a family business: management dilemmas
- The theory and practice of agile leadership through the example of a
specific organisation
Dr. habil. Garai-Fodor Mónika
- Analyses / preparing of a concrete marketing communication strategy
Effect of generation marketing in case of a concrete marketing issue - Analyses of factors which influence consumer behaviour in case of a
concrete product /brand/service - CSR/ Fenntarthatósági/ Employer Branding kampányok elemzése
- CSR / PR / egyéb natív kampányok generáció-specifikus elemzése
- Munkáltatói márka elemzése konkrét példán keresztül
- Valamely fogyasztói csoport/generáció médiafogyasztási szokásainak
vizsgálata - Valamely termék vagy szolgáltatás fogyasztását/választását befolyásoló
tényezők elemzése - Az élelmiszer marketing hatása a Z generációra
Dr. Molnár Máté
- A gazdasági fejlődés trendvonala Jánossy Ferenc elméletében
- A kapitalizmus, mint gazdasági rendszer keletkezése és fő jellemzése
- Fordulat és reform. A szocialista gazdasági rendszer kritikája a
rendszerváltás előtt - Kornai János és a szocialista gazdasági rendszerek elemzése (A hiány)
Dr. Popovics Anett
popovics.anett@kgk.uni-obuda.hu
- A személyes eladás szerepe a szolgáltatóvállalatok piaci pozíciójának
megerősítésében - A védjegyek szerepe és jelentősége az élelmiszer vásárlási döntésekben
- Adott vállalkozás belső kommunikációjának komplex elemzése
- Adott vállalkozás marketingstratégiájának komplex elemzése
- Fogyasztói magatartás vizsgálata egy adott termék vagy szolgáltatás piacán
- Külső és belső PR komplex elemzése adott vállalat példáján keresztül
- Online vásárlási trendek elemzése
- Új online kommunikációs eszközök beillesztése a vállalati stratégiába
Dr. Saáry Réka
- Hatásmechanizmusok vizsgálata a reklámozásban
- Kis- és középvállalati marketing sajátosságok vizsgálata
- Marketingtervezés a gyakorlatban
- Szervezetközi marketing, B2B marketing elemzése a gyakorlatban
Dr. habil. Szigeti Orsolya
- A fogyasztási és vásárlási magatartás vizsgálata szabadon választott
termék / termékcsoport / márka esetén - A fogyasztási és vásárlási magatartás vizsgálata szabadon választott
életmód / életstílus csoport esetén - Különböző életkor-csoportok fogyasztói, vásárlói magatartásának
vizsgálata, döntéseiket befolyásoló tényezők elemzése - Alternatív táplálkozási szokások (vegetáriánus, vegán, gluténmentes,
stb.) fogyasztói megítélése - Táplálkozási betegségben (cukorbeteg, glutén-, tejcukor-érzékeny,
tejallergiás, stb.) szenvedők élelmiszerfogyasztási és -vásárlási szokásainak
vizsgálata - A „mentes termékekhez” kötődő fogyasztói magatartás vizsgálata
- A fogyasztói üzletválasztás egyes elemeinek vizsgálata adott bolt,
bolttípus, termékkör, fogyasztói csoport esetén (elsősorban
hagyományos bolti környezetben) - A hipermarketekben / szupermarketekben / diszkontokban /
bevásárlóközpontokban megfigyelhető vásárlói magatartás elemzése - Az (élelmiszer) nagy- és kiskereskedelmi vállalatoknál folyó
marketingtevékenység elemzése - Fast fashion márkák vizsgálata vállalati és/vagy fogyasztói oldalról
MÜI
Dr. Varga János
- A vállalkozásfejlesztés kérdései
- A szervezetek versenyképességének vizsgálata
- Változásmenedzsment és agilis működés
- A projektmenedzsment jelentősége
- Globalizáció és nemzeti gazdaságpolitikák
- Az Európai Unió működése, mechanizmusai
- Interkulturális menedzsment a gazdasági szereplőknél
- A vezetés minősége (főnökökonómia)
- Jóléti és életminőségi vizsgálatok
Megjegyzés
A hallgatóknak módjukban áll szabadon választott témát választani abban az esetben, ha azt a témát előzetesen a kiválasztott konzulenssel megvitatja, a konzulens jóváhagyja és a belső konzulensi teendőket
elvállalja.
A felsoroltaktól eltérő témákat is lehet választani, amennyiben az megfelel az Intézet profiljának és annak megírását a felkért belső konzulens támogatja és aláírásával elfogadja.
Utolsó frissítés: 2024. április