Dr. habil. Berke Szilárd
- Az agilis vezetés elmélete és gyakorlata adott szervezet példáján keresztül
- Egy családi vállalkozás vezetése: menedzsment dilemmák
- A felelős vállalatvezetés egyes kérdéseinek elemzése hazai és
nemzetközi kutatások alapján - Vezetői alapelvek, -stílusok, munkamódszerek és a szervezeti kiválóság
összefüggései - A márkaépítés és a stratégiai menedzsment gyakorlata adott családi
vállalkozásnál - A flow megélése vezetői pozícióból
- Az értékteremtés gyakorlata: dolgozói és vevői elégedettség
- Vezetői munkamódszerek és a szervezeti versenyképesség kapcsolata
- Ensuring well-being as a driver for organisational development
- Leading a family business: management dilemmas
- The theory and practice of agile leadership through the example of a
specific organisation
Dr. Bogáth Ágnes
- A szervezeti kultúra hatása a vállalkozások fejlődésére (kkv, családi vállalkozás, középvállalt, nagyvállalat)
- Vezetői stílusok és kompetenciák vizsgálata és elemzése. A vezetői stílus hatása a vállalkozások fejlődésére
- Egyén hozzájárulása a szervezetek sikerességéhez és a vállalkozások fejlesztéséhez (kompetenciák, személyiség, hiedelmek, motivációk, attitűd)
- Szervezetekben működő csoportok csoportdinamikai vizsgálata. Csoporton belüli együttműködés hatása a szervezetre
- Stressz, kiégés hatása és kezelése a szervezetekben
- Önismerettől az önmenedzselésig, mint karrierépítési stratégia
- Sikeres vállalkozói életutak feltárása biográfiai módszerekkel
- Élethossziglani tanulás és munkaerőpiaci aktivitás összefüggései
- Példaképek hatásai a felnőttkori karrierre
- Pályakép, pályakorrekció, pályamódosítás felnőttkorban, (belső, önismereti és külső, piaci tényezők szerepe)
- Karrier-tanácsadás szerepe, funkciója és hatásai a munkavállalók életében
- Vállalat, mint tanuló szervezet
- Humánerőforrás-fejlesztés vállalati környezetben
- Vállalati belső képzések, mint hozzájárulás a vállalat stratégiai céljaihoz
- Controlling rendszer bevezetése KKV-nál
- Családi vállalkozás versenyképesség elemzése és fejlesztése
- Családi vállalkozásnál controlling rendszer bevezetés
- Családi vállalkozások életciklusa. Alapítás, működés, utódlás
- Családi vállalkozások hatékonyságának elemzése
- Családi vállalkozások stratégiai, operatív tervezése
- Generációváltás folyamata. Utódlástervezés a családi vállalkozásoknál
- KKV stratégiai, operatív tervezése
- Középvállalkozások controlling rendszere, fejlesztése
- Mikro- és kisvállalkozások hatékonyságának javítása controlling segítségével
- Vállalkozásindítás, üzleti tervezés
Dörnyei Otília
dornyei.otilia@kgk.uni-obuda.hu
- A Big Data használata a marketingben
- A fogyasztói magatartás elemzése különböző generációkban
- Fogyasztói és vásárlói preferenciák változása
- Marketingkommunikáció vizsgálata egy termékkör esetében
- Választott kiskereskedelmi lánc promóciós stratégiájának elemzése
Dr. habil. Garai-Fodor Mónika
- Analyses / preparing of a concrete marketing communication strategy
Effect of generation marketing in case of a concrete marketing issue - Analyses of factors which influence consumer behaviour in case of a
concrete product / brand / service - Az élelmiszer marketing hatása a Z generációra
- CSR / Fenntarthatósági / Employer Branding kampányok elemzése
- CSR / PR / egyéb natív kampányok generáció-specifikus elemzése
- Munkáltatói márka elemzése konkrét példán keresztül
- Valamely fogyasztói csoport / generáció médiafogyasztási szokásainak
vizsgálata - Valamely termék vagy szolgáltatás fogyasztását /
választását befolyásoló tényezők elemzése
Dr. Horváth Szilárd
horvath.szilard@kgk.uni-obuda.hu
- Használják-e a hallgatók tanulmányaik során az AI-t, ha igen mire?
- Hatással van-e az AI a szervezeti motivációra?
- Befolyásolja-e az AI a hallgatók pályaválasztását?
- Hatással lehet-e az AI a szervezeti kultúrára?
- Melyik generáció munkavállaóinak életére gyakorol hatást az AI?
- Szükség van-e változásmenedzsmentre a szervezetek életében az AI térhódítását követően?
Prof. Dr. Karácsony Péter
- A távmunka hatása a munka-magánélet egyensúlyra
- Munkahelyi jóllétet meghatározó tényezők vizsgálata
- Munkahelyi stressz és a munkahelyi elégedettség kapcsolatának vizsgálata
- Munkahelyi motivációs rendszerek hatékonyságának felmérése
Korsós-Schlesser Ferenc
- Fenntarthatóság az élelmiszer-ellátási láncban
- Generáció váltás a vállalkozásokban
- Az Innováció szerepe e-kereskedelemben: digitalizáció és fenntarthatóság
- Generációk szerepe a munkavilágában a HR kihívásai
- The role of Innovation in e-commerce: digitalization and sustainability
- The role of generations in the world of work is the challenge of HR
Dr. Nagy Viktor
- Innováció (termék, szolgáltatás, szervezeti)
- Vállalatirányítási rendszerek, különféle döntéstámogató rendszerek
- Statisztikai témakörök, kvantitatív elemzést igénylő témák
- Döntéshozatal: kreativitás, véletlen, kockázat, csoportos döntések
- Emberi erőforrás menedzsmenthez kapcsolható témakörök: pl. ösztönzés, kiválasztás…
Dr. habil. Piricz Noémi
- Hazai kis- és középvállalatok stratégiái és versenyképességük
- Az emberi erőforrás menedzsment kihívásai egy szervezeten belül
- A bizalom szerepe az üzleti kapcsolatokban
- Egy smart grid project vizsgálata
- *Egyeztetést követően saját téma is választható
Dr. Popovics Anett
popovics.anett@kgk.uni-obuda.hu
- A személyes eladás szerepe a szolgáltatóvállalatok piaci pozíciójának
megerősítésében - A védjegyek szerepe és jelentősége az élelmiszer vásárlási döntésekben
- Adott vállalkozás belső kommunikációjának komplex elemzése
- Adott vállalkozás marketingstratégiájának komplex elemzése
- Az influencer marketing hatása a Z generáció fogyasztói
magatartására - Fogyasztói magatartás vizsgálata egy adott termék vagy szolgáltatás piacán
- Külső és belső PR komplex elemzése adott vállalat példáján keresztül
- Online vásárlási trendek elemzése
- Új online kommunikációs eszközök beillesztése a vállalati stratégiába
Dr. Saáry Réka
- Hatásmechanizmusok vizsgálata a reklámozásban
- Hírnév menedzsment, vállalati arculat, imázsvizsgálat, vállalati PR
tevékenység elemzése - Kis- és középvállalati marketing sajátosságok vizsgálata
- Márkaépítés a gyakorlatban, márkaérték vizsgálatok
- Marketingkommunikációs eszközök vizsgálata a vendéglátásban
- Marketingtervezés a gyakorlatban
- Szervezetközi marketing, B2B marketing elemzése a gyakorlatban
- Szolgáltatások marketing specifikumai
- Társadalmi célú kommunikáció sajátosságai, TCR, TCK kampányok
vizsgálata
Dr. habil. Szigeti Orsolya
- A fogyasztási és vásárlási magatartás vizsgálata szabadon választott
termék / termékcsoport / márka esetén - A fogyasztási és vásárlási magatartás vizsgálata szabadon választott
életmód / életstílus csoport esetén - Különböző életkor-csoportok fogyasztói, vásárlói magatartásának vizsgálata,
döntéseiket befolyásoló tényezők elemzése - Alternatív táplálkozási szokások (vegetáriánus, vegán, gluténmentes,
stb.) fogyasztói megítélése - Táplálkozási betegségben (cukorbeteg, glutén-, tejcukor-érzékeny,
tejallergiás, stb.) szenvedők élelmiszerfogyasztási és -vásárlási szokásainak
vizsgálata - A „mentes termékekhez” kötődő fogyasztói magatartás vizsgálata
- A fogyasztói üzletválasztás egyes elemeinek vizsgálata adott bolt,
bolttípus, termékkör, fogyasztói csoport esetén (elsősorban hagyományos
bolti környezetben) - A hipermarketekben / szupermarketekben / diszkontokban /
bevásárlóközpontokban megfigyelhető vásárlói magatartás elemzése - Az (élelmiszer) nagy- és kiskereskedelmi vállalatoknál folyó
marketingtevékenység elemzése - Fast fashion márkák vizsgálata vállalati és/vagy fogyasztói oldalról
Dr. Szilágyi Győző Attila
szilagyi.gyozo@kgk.uni-obuda.hu
- A kulturális fogyasztási szokások átalakulása Magyarországon
- „A fák nem nőnek az égig.” Teljesítménybecslés nyilvános adatokból
- A nagyvárosi szegregációs területek kialakulása
- Információterjedés az emberi kapcsolati hálózatokban
- *Egyeztetést követően saját téma is választható
Váradi Zoltán
varadi.zoltan@kgk.uni-obuda.hu
- Agilis működés és hatásai a szervezetre
- Folyamatfejlesztés hatásai a szervezeti működésre
- Lean átalakulás vizsgálata
- Mérőszámokkal történő célállítás problémái
- Munkahely kialakítás és hatékonyság home office-ban
- A vállalati kompetenciatérképben rejlő fejlődési lehetőségek
Viktor Patrik
- Önvezető járművek fogyasztói elemzése
- E-sport hazai és nemzetközi vizsgálatai
- Online oktatás Covid-19 alatt és után elemzése
- Megújuló energiatermelés aspektusai
- Kriptuvaluta bányászat elemzése
- Kriptovaluta kereskedés elemzése
- Hibrid járművek műszaki és gazdasági elemzése
- Vezetők felelősség vállalása
Megjegyzés
A hallgatóknak módjukban áll szabadon választott témát választani abban az esetben, ha azt a témát előzetesen a kiválasztott konzulenssel megvitatja, a konzulens jóváhagyja és a belső konzulensi teendőket
elvállalja.
A felsoroltaktól eltérő témákat is lehet választani, amennyiben az megfelel az Intézet profiljának és annak megírását a felkért belső konzulens támogatja és aláírásával elfogadja.
Utolsó frissítés: 2024. április