A PROJEKTMUNKA TELJESÍTÉSE

A féléves munka során a hallgatói csapatok önmnedzselő működése során beadandó feladatok határidőre történő elkészítésével teljesíthető a tárgy. Ez azt jelenti, hogy nincsen dedikált órarendi órai időpont, a projekt csapat saját időbeosztása és egyeztetései révén tudják megoldani a feladatokat, tartva azok határidejét. Konzulensükkel való konzultáció szintén önszerveződően, a konzulenssel egyeztetve történik.

A félév során beadandó feladatok

1 db Projektalapító Dokumentum (PAD)

Papír alapon, eredeti aláírással ÉS Digitálisan, a Moodle-be feltöltve (aláírtan).

1 db Projekt Terv dokumentum

Digitálisan, a Moodle-be feltöltve

1 db Projekt Eredmény dokumentum

Digitálisan, a Moodle-be feltöltve

1 db Projektzáró dokumentum

Digitálisan, a Moodle-be feltöltve

A Projektmunka tárgy féléves időbeosztása

Szakaszok Projekt definiálás Projekt tervezés Projekt megvalósítás Projekt zárás
Szorgalmi időszak Regisztrációs hét és szorgalmi időszak 1–2. hét 3–5. hét 6–10. hét 11–13. hét
Leadandó feladat PAD* Projekt terv Eredmény Záró dokumentum
Határidő 2. hét vége* 5. hét vége 11. hét vége 13. hét vége
Értékelés aránya 15% 30% 40% 15%

Projekt definiálás

Szorgalmi időszak
Regisztrációs hét és szorgalmi időszak 1–2. hét
Leadandó feladat
PAD*
Határidő
2. hét vége*
Értékelés aránya
15%

Projekt tervezés

Szorgalmi időszak
3–5. hét
Leadandó feladat
Projekt terv
Határidő
5. hét vége
Értékelés aránya
30%

Projekt megvalósítás

Szorgalmi időszak
6–10. hét
Leadandó feladat
Eredmény
Határidő
11. hét vége
Értékelés aránya
40%

Projekt zárás

Szorgalmi időszak
11–13. hét
Leadandó feladat
Záró dokumentum
Határidő
13. hét vége
Értékelés aránya
15%
* Az eredeti, aláírt Projekt Alapító Dokumentum határidőn túli leadása, vagy hiánya a tárgyról való törlést vonja maga után!

Projektmunka tantárgy értékelése és eredménye

A projektmunka egy csapat feladat, ahol a csapatok önmenedzselőek és a felelősségük is csapatszintű, így az értékelést is csapatszinten kapják a hallgatók.

A kurzus elvégzéséhez tartozik a benne vállalt feladatok megfelelő arányú felosztása és vállalása, valamint a felmerülő esetleges konfliktusok kezelése, megfelelő csapaton belüli kommunikációja és megoldása. Amennyiben a csapat nem tudja kezelni az esetlegesen felmerülő problémákat (mint például az egyenlőtlen feladatvállalás), a konzulens egyénileg dönthet az érdemjegy pontszámoktól eltérő alakításáról.

A tárgy részfeladataiból összesen 100 pont szerezhető:

1 db Projektalapító Dokumentum (PAD)

maximum 15 pont

1 db Projekt Terv dokumentum

maximum 30 pont

1 db Projekt Eredmény dokumentum

maximum 40 pont

1 db Projektzáró dokumentum

maximum 15 pont

Az érdemjegy az összpontszám alapján kerül meghatározásra:

  • 59%-ig 1-es (elégtelen)
  • 60%-tól 2-es (elégséges)
  • 70%-tól 3-as (közepes)
  • 80%-tól 4-es (jó)
  • 90%-tól 5-ös (jeles)