A kutatóműhely célja:
A kutatóműhely igyekszik a vállalatok jelen problémáinak és jövőbeni kihívásainak ismeretében olyan témákat kutatni, melyek a gazdálkodó szervezetek tevékenységének hosszú távú sikerességéhez hozzájárulhatnak. A marketing témaköre – természeténél fogva – lehetőséget nyújt a gyakorlatias megközelítésre, konkrét problémák megoldásának kutatására. Ráadásul az online eszközök és online elérés robbanásszerű növekedése a hagyományos marketingkommunikációs eszköztárat is át- és felülírja, így itt napról napra születnek új megoldások.
A kutatási témáink – a teljesség igénye nélkül:
- Generációs marketing
- Fenntarthatóság, tudatosság, környezetvédelem marketing aspektusai
- Pénzügyi tudatosság fogyasztói és generációs aspektusai
- Élelmiszermarketing
- Élelmiszerfogyasztói és váráslói magatartáskutatások
- Értékrendelemzés, értékrend-alapú vásárlói magatartásmodellek elemzése
- Munkáltatói márkaépítés, marketing-pr eszközök vizsgálata
- Online marketing, digitális marketing
A kutatóműhely munkatársai:
Név | Tisztség |
---|---|
Dr. habil. Garai-Fodor Mónika | vezető |
Dr. habil. Csiszárik-Kocsir Ágnes | tag |
Dr. Popovics Anett | tag |
Dr. Saáry Réka | tag |
Dr. Varga János | tag |
Viktor Patrik (tanársegéd) | tag |
Molnár Albert (egyetemi gyakornok) | tag |