Marketing kutatóműhely

A kutatóműhely célja:

A kutatóműhely igyekszik a vállalatok jelen problémáinak és jövőbeni kihívásainak ismeretében olyan témákat kutatni, melyek a gazdálkodó szervezetek tevékenységének hosszú távú sikerességéhez hozzájárulhatnak. A marketing témaköre – természeténél fogva – lehetőséget nyújt a gyakorlatias megközelítésre, konkrét problémák megoldásának kutatására. Ráadásul az online eszközök és online elérés robbanásszerű növekedése a hagyományos marketingkommunikációs eszköztárat is át- és felülírja, így itt napról napra születnek új megoldások.

A kutatási témáink – a teljesség igénye nélkül:

  • Generációs marketing
  • Fenntarthatóság, tudatosság, környezetvédelem marketing aspektusai
  • Pénzügyi tudatosság fogyasztói és generációs aspektusai
  • Élelmiszermarketing
  • Élelmiszerfogyasztói és váráslói magatartáskutatások
  • Értékrendelemzés, értékrend-alapú vásárlói magatartásmodellek elemzése
  • Munkáltatói márkaépítés, marketing-pr eszközök vizsgálata
  • Online marketing, digitális marketing

A kutatóműhely munkatársai:

NévTisztség
Dr. habil. Garai-Fodor Mónikavezető
Dr. habil. Csiszárik-Kocsir Ágnestag
Dr. Popovics Anetttag
Dr. Saáry Rékatag
Dr. Varga Jánostag
Viktor Patrik (tanársegéd)tag
Molnár Albert (egyetemi gyakornok)tag