MÜI – Diplomamunka témák

Dr. Balázs Zsuzsanna

balazs.zsuzsanna@kgk.uni-obuda.hu

  1. A kulturális félreértések hatása a nemzetközi üzleti kapcsolatokra
  2. A művészetek, a marketing és az üzleti élet viszonya
  3. Az interkulturális kompetenciák szerepe a vállalatok életében
  4. Az üzleti élet és a társadalom genderszempontú vizsgálata
  5. Conflict management and assertive communication
  6. Creative industry studies
  7. Design- és művészetmenedzsment
  8. Design and Arts Management
  9. Diversity management
  10. Diverzitás menedzsment
  11. Emberi erőforrás menedzsment és esélyegyenlőség
  12. Examining the relationship between business, gender, and society
  13. Gazdasági folyamatok szociálpszichológiai vizsgálata
  14. Human resource management and equal opportunities
  15. Kommunikációs viselkedésmódok hatása a szervezeti kultúrára
  16. Konfliktuskezelés és asszertív kommunikáció
  17. LMBTQA+ emberek munkahelyi tapasztalatai
  18. Minority groups in the labour market
  19. Motivációs elméletek és alkalmazásuk az emberi erőforrás menedzsmentben
  20. Művészetek és kreatívipari ismeretek
  21. Social psychology and economics
  22. Társadalmi kisebbségek helyzete a munkaerőpiacon
  23. The effect of cultural misunderstandings on international business
    relationships
  24. The experiences of the LGBTQA+ people in the workplace
  25. The influence of communication styles on organisational culture
  26. The relationship between the arts, marketing and business life
  27. The role of intercultural competencies in business life
  28. Theories of motivation and their application in human resource
    management
    MÜI

Dr. habil. Berke Szilárd

berke.szilard@uni-obuda.hu

  1. Az agilis vezetés elmélete és gyakorlata adott szervezet példáján keresztül
  2. Egy családi vállalkozás vezetése: menedzsment dilemmák
  3. A felelős vállalatvezetés egyes kérdéseinek elemzése hazai és
    nemzetközi kutatások alapján
  4. Vezetői alapelvek, stílusok, munkamódszerek és a szervezeti kiválóság
    összefüggései
  5. A márkaépítés és a stratégiai menedzsment gyakorlata adott családi
    vállalkozásnál
  6. A flow megélése vezetői pozícióból
  7. Az értékteremtés gyakorlata: dolgozói és vevői elégedettség
  8. Vezetői munkamódszerek és a szervezeti versenyképesség kapcsolata
  9. Ensuring well-being as a driver for organisational development
  10. Leading a family business: management dilemmas
  11. The theory and practice of agile leadership through the example of a
    specific organisation

Dr. habil. Garai-Fodor Mónika

fodor.monika@kgk.uni-obuda.hu

  1. Analyses / preparing of a concrete marketing communication strategy
    Effect of generation marketing in case of a concrete marketing issue
  2. Analyses of factors which influence consumer behaviour in case of a
    concrete product /brand/service
  3. CSR/ Fenntarthatósági/ Employer Branding kampányok elemzése
  4. CSR / PR / egyéb natív kampányok generáció-specifikus elemzése
  5. Munkáltatói márka elemzése konkrét példán keresztül
  6. Valamely fogyasztói csoport/generáció médiafogyasztási szokásainak
    vizsgálata
  7. Valamely termék vagy szolgáltatás fogyasztását/választását befolyásoló
    tényezők elemzése
  8. Az élelmiszer marketing hatása a Z generációra

Dr. Molnár Máté

molnar.mate@kgk.uni-obuda.hu

  • A gazdasági fejlődés trendvonala Jánossy Ferenc elméletében
  • A kapitalizmus, mint gazdasági rendszer keletkezése és fő jellemzése
  • Fordulat és reform. A szocialista gazdasági rendszer kritikája a
    rendszerváltás előtt
  • Kornai János és a szocialista gazdasági rendszerek elemzése (A hiány)

Dr. Popovics Anett

popovics.anett@kgk.uni-obuda.hu

  1. A személyes eladás szerepe a szolgáltatóvállalatok piaci pozíciójának
    megerősítésében
  2. A védjegyek szerepe és jelentősége az élelmiszer vásárlási döntésekben
  3. Adott vállalkozás belső kommunikációjának komplex elemzése
  4. Adott vállalkozás marketingstratégiájának komplex elemzése
  5. Fogyasztói magatartás vizsgálata egy adott termék vagy szolgáltatás piacán
  6. Külső és belső PR komplex elemzése adott vállalat példáján keresztül
  7. Online vásárlási trendek elemzése
  8. Új online kommunikációs eszközök beillesztése a vállalati stratégiába

Dr. Saáry Réka

saary.reka@kgk.uni-obuda.hu

  1. Hatásmechanizmusok vizsgálata a reklámozásban
  2. Kis- és középvállalati marketing sajátosságok vizsgálata
  3. Marketingtervezés a gyakorlatban
  4. Szervezetközi marketing, B2B marketing elemzése a gyakorlatban

Dr. habil. Szigeti Orsolya

szigeti.orsolya@uni-obuda.hu

  1. A fogyasztási és vásárlási magatartás vizsgálata szabadon választott
    termék / termékcsoport / márka esetén
  2. A fogyasztási és vásárlási magatartás vizsgálata szabadon választott
    életmód / életstílus csoport esetén
  3. Különböző életkor-csoportok fogyasztói, vásárlói magatartásának
    vizsgálata, döntéseiket befolyásoló tényezők elemzése
  4. Alternatív táplálkozási szokások (vegetáriánus, vegán, gluténmentes,
    stb.) fogyasztói megítélése
  5. Táplálkozási betegségben (cukorbeteg, glutén-, tejcukor-érzékeny,
    tejallergiás, stb.) szenvedők élelmiszerfogyasztási és -vásárlási szokásainak
    vizsgálata
  6. A „mentes termékekhez” kötődő fogyasztói magatartás vizsgálata
  7. A fogyasztói üzletválasztás egyes elemeinek vizsgálata adott bolt,
    bolttípus, termékkör, fogyasztói csoport esetén (elsősorban
    hagyományos bolti környezetben)
  8. A hipermarketekben / szupermarketekben / diszkontokban /
    bevásárlóközpontokban megfigyelhető vásárlói magatartás elemzése
  9. Az (élelmiszer) nagy- és kiskereskedelmi vállalatoknál folyó
    marketingtevékenység elemzése
  10. Fast fashion márkák vizsgálata vállalati és/vagy fogyasztói oldalról
    MÜI

Dr. Varga János

varga.janos@kgk.uni-obuda.hu

  1. A vállalkozásfejlesztés kérdései
  2. A szervezetek versenyképességének vizsgálata
  3. Változásmenedzsment és agilis működés
  4. A projektmenedzsment jelentősége
  5. Globalizáció és nemzeti gazdaságpolitikák
  6. Az Európai Unió működése, mechanizmusai
  7. Interkulturális menedzsment a gazdasági szereplőknél
  8. A vezetés minősége (főnökökonómia)
  9. Jóléti és életminőségi vizsgálatok

Megjegyzés

A hallgatóknak módjukban áll szabadon választott témát választani abban az esetben, ha azt a témát előzetesen a kiválasztott konzulenssel megvitatja, a konzulens jóváhagyja és a belső konzulensi teendőket
elvállalja.
A felsoroltaktól eltérő témákat is lehet választani, amennyiben az megfelel az Intézet profiljának és annak megírását a felkért belső konzulens támogatja és aláírásával elfogadja.

Utolsó frissítés: 2024. április