Dr. Balázs Zsuzsanna
balazs.zsuzsanna@kgk.uni-obuda.hu
- A kulturális félreértések hatása a nemzetközi üzleti kapcsolatokra
- A művészetek, a marketing és az üzleti élet viszonya
- Az interkulturális kompetenciák szerepe a vállalatok életében
- Az üzleti élet és a társadalom genderszempontú vizsgálata
- Business and mental health
- Conflict management and assertive communication
- Creative industry studies
- Design- és művészetmenedzsment
- Design and Arts Management
- Diversity management
- Diverzitás menedzsment
- Emberi erőforrás menedzsment és esélyegyenlőség
- Examining the relationship between business, gender, and society
- Gazdasági folyamatok szociálpszichológiai vizsgálata
- Human resource management and equal opportunities
- Kommunikációs viselkedésmódok hatása a szervezeti kultúrára
- Konfliktuskezelés és asszertív kommunikáció
- LMBTQA+ emberek munkahelyi tapasztalatai
- Minority groups in the labour market
- Motivációs elméletek és alkalmazásuk az emberi erőforrás menedzsmentben
- Művészetek és kreatívipari ismeretek
- Nemzetköziesítés
- Üzleti mentálhigiéné
- Social psychology and economics
- Társadalmi kisebbségek helyzete a munkaerőpiacon
- Transzgenerációs üzleti forgatókönyvek hatása a fogyasztói
magatartásra - Transgenerational financial histories and their impact on consumer
behaviour - The effect of cultural misunderstandings on international business
- relationships
- The experiences of the LGBTQA+ people in the workplace
- The influence of communication styles on organisational culture
- The relationship between the arts, marketing and business life
- The role of intercultural competencies in business life
- Theories of motivation and their application in human resource
management - Internationalization
Balogh Attila
balogh.attila@kgk.uni-obuda.hu
- Fintech, modern pénzügyek, pénzügyi tudatosság
- Startup menedzsment
- Innovációmenedzsment
- Vezetéstudomány, vezetéselmélet
- Modern vállalati kihívások a XXI. században (AI, ESG, fenntarthatóság)
Dr. habil. Berke Szilárd
- Az agilis vezetés elmélete és gyakorlata adott szervezet példáján keresztül
- Egy családi vállalkozás vezetése: menedzsment dilemmák
- A felelős vállalatvezetés egyes kérdéseinek elemzése hazai és
nemzetközi kutatások alapján - Vezetői alapelvek, -stílusok, munkamódszerek és a szervezeti kiválóság
összefüggései - A márkaépítés és a stratégiai menedzsment gyakorlata adott családi
vállalkozásnál - A flow megélése vezetői pozícióból
- Az értékteremtés gyakorlata: dolgozói és vevői elégedettség
- Vezetői munkamódszerek és a szervezeti versenyképesség kapcsolata
- Ensuring well-being as a driver for organisational development
- Leading a family business: management dilemmas
- The theory and practice of agile leadership through the example of a
specific organisation
Dörnyei Otília
dornyei.otilia@kgk.uni-obuda.hu
- A Big Data használata a marketingben
- A fogyasztói magatartás elemzése különböző generációkban
- Fogyasztói és vásárlói preferenciák változása
- Marketingkommunikáció vizsgálata egy termékkör esetében
- Választott kiskereskedelmi lánc promóciós stratégiájának elemzése
Dr. habil. Garai-Fodor Mónika
- Analyses / preparing of a concrete marketing communication strategy
Effect of generation marketing in case of a concrete marketing issue - Analyses of factors which influence consumer behaviour in case of a
concrete product / brand / service - Az élelmiszer marketing hatása a Z generációra
- CSR / Fenntarthatósági / Employer Branding kampányok elemzése
- CSR / PR / egyéb natív kampányok generáció-specifikus elemzése
- Munkáltatói márka elemzése konkrét példán keresztül
- Valamely fogyasztói csoport / generáció médiafogyasztási szokásainak
vizsgálata - Valamely termék vagy szolgáltatás fogyasztását /
választását befolyásoló tényezők elemzése
Dr. Molnár Máté
- A gazdasági fejlődés trendvonala Jánossy Ferenc elméletében
- A kapitalizmus, mint gazdasági rendszer keletkezése és fő jellemzése
- Fordulat és reform. A szocialista gazdasági rendszer kritikája a
rendszerváltás előtt - Kornai János és a szocialista gazdasági rendszerek elemzése (A hiány)
- A Marshall segély szerepe az európai újjáépítésben 1945. után
- A nyugatnémet gazdasági „csoda” az 1950-60-as években
- Az Európai Unió közös agrárpolitikájának fő kérdései
- Az Európai Unió és a világgazdasági kihívások a XXI. században
- Nagy-Britannia, az Európai Unió és a brexithez vezető tényezők
- A 2008-2013-as világgazdasági válság és következményei
- Az Európai Unió belső ellenzéke, az integráció ellenségei, az
euroszkepticizmus - Az Európai Unió, mint gazdasági integráció előnyei és hátrányai
Dr. Popovics Anett
popovics.anett@kgk.uni-obuda.hu
- A személyes eladás szerepe a szolgáltatóvállalatok piaci pozíciójának
megerősítésében - A védjegyek szerepe és jelentősége az élelmiszer vásárlási döntésekben
- Adott vállalkozás belső kommunikációjának komplex elemzése
- Adott vállalkozás marketingstratégiájának komplex elemzése
- Az influencer marketing hatása a Z generáció fogyasztói
magatartására - Fogyasztói magatartás vizsgálata egy adott termék vagy szolgáltatás piacán
- Külső és belső PR komplex elemzése adott vállalat példáján keresztül
- Online vásárlási trendek elemzése
- Új online kommunikációs eszközök beillesztése a vállalati stratégiába
Dr. Saáry Réka
- Hatásmechanizmusok vizsgálata a reklámozásban
- Hírnév menedzsment, vállalati arculat, imázsvizsgálat, vállalati PR
tevékenység elemzése - Kis- és középvállalati marketing sajátosságok vizsgálata
- Márkaépítés a gyakorlatban, márkaérték vizsgálatok
- Marketingkommunikációs eszközök vizsgálata a vendéglátásban
- Marketingtervezés a gyakorlatban
- Szervezetközi marketing, B2B marketing elemzése a gyakorlatban
- Szolgáltatások marketing specifikumai
- Társadalmi célú kommunikáció sajátosságai, TCR, TCK kampányok
vizsgálata
Dr. habil. Szigeti Orsolya
- A fogyasztási és vásárlási magatartás vizsgálata szabadon választott
termék / termékcsoport / márka esetén - A fogyasztási és vásárlási magatartás vizsgálata szabadon választott
életmód / életstílus csoport esetén - Különböző életkor-csoportok fogyasztói, vásárlói magatartásának vizsgálata,
döntéseiket befolyásoló tényezők elemzése - Alternatív táplálkozási szokások (vegetáriánus, vegán, gluténmentes,
stb.) fogyasztói megítélése - Táplálkozási betegségben (cukorbeteg, glutén-, tejcukor-érzékeny,
tejallergiás, stb.) szenvedők élelmiszerfogyasztási és -vásárlási szokásainak
vizsgálata - A „mentes termékekhez” kötődő fogyasztói magatartás vizsgálata
- A fogyasztói üzletválasztás egyes elemeinek vizsgálata adott bolt,
bolttípus, termékkör, fogyasztói csoport esetén (elsősorban hagyományos
bolti környezetben) - A hipermarketekben / szupermarketekben / diszkontokban /
bevásárlóközpontokban megfigyelhető vásárlói magatartás elemzése - Az (élelmiszer) nagy- és kiskereskedelmi vállalatoknál folyó
marketingtevékenység elemzése - Fast fashion márkák vizsgálata vállalati és/vagy fogyasztói oldalról
Dr. Varga János
- A projektmenedzsment a gazdasági szereplőknél
- Nemzeti vagy vállalati versenyképesség
- Válság- és változásmenedzsment a gazdaságban
- Az innováció szerepe a gazdaságban
- Globalizáció és nemzeti gazdaságpolitikák
- Az Európai Unió működése és gazdaságtana
- Finanszírozás és pénzügyek
- A nemzetközi kereskedelem és versenyképesség
Megjegyzés
A hallgatóknak módjukban áll szabadon választott témát választani abban az esetben, ha azt a témát előzetesen a kiválasztott konzulenssel megvitatja, a konzulens jóváhagyja és a belső konzulensi teendőket
elvállalja.
A felsoroltaktól eltérő témákat is lehet választani, amennyiben az megfelel az Intézet profiljának és annak megírását a felkért belső konzulens támogatja és aláírásával elfogadja.
Utolsó frissítés: 2024. április