Marketing kutatóműhely

A kutatóműhely célja:

A kutatóműhely igyekszik a vállalatok jelen problémáinak és jövőbeni kihívásainak ismeretében olyan témákat kutatni, melyek a gazdálkodó szervezetek tevékenységének hosszú távú sikerességéhez hozzájárulhatnak. A marketing témaköre –természeténél fogva- lehetőséget nyújt a gyakorlatias megközelítésre, konkrét problémák megoldásának kutatására. Ráadásul az online eszközök és online elérés robbanásszerű növekedése a hagyományos marketingkommunikációs eszköztárat is át- és felülírja, így itt napról napra születnek új megoldások.

A kutatási témáink – a teljesség igénye nélkül:

  • Értékesítés-ösztönzési eszközök alkalmazásának kihívásai
  • Környezetbarát termékek piaci sikerességének vizsgálata
  • Környezetbarát fogyasztói szegmens azonosítása
  • Értékesítési személyzettel szemben támasztott kompetenciaelvárások vizsgálata
  • Levelezős hallgatók észlelt kompetencia-elvárásainak vizsgálata
  • Árazási technikák
  • Új termék piaci bevezetésének nehézségei
  • Online marketing eszközök alkalmazása, hatékonyságának vizsgálata
  • Keresőoptimalizálás eszköztára és hatékonyságának vizsgálata
  • Social media kampányok sikerességének vizsgálata
  • Referenciaszemélyek alkalmazása kommunikációs kampányokban

A kutatóműhely munkatársai:

NévTisztség
Dr. habil. Garai-Fodor Mónikavezető
Dr. habil. Csiszárik-Kocsir Ágnestag
Dr. Popovics Anetttag
Dr. Saáry Rékatag
Dr. Varga Jánostag
Viktor Patrik (tanársegéd)tag
Molnár Albert (egyetemi gyakornok)tag