A kutatóműhely célja:
A kutatóműhely igyekszik a vállalatok jelen problémáinak és jövőbeni kihívásainak ismeretében olyan témákat kutatni, melyek a gazdálkodó szervezetek tevékenységének hosszú távú sikerességéhez hozzájárulhatnak. A marketing témaköre –természeténél fogva- lehetőséget nyújt a gyakorlatias megközelítésre, konkrét problémák megoldásának kutatására. Ráadásul az online eszközök és online elérés robbanásszerű növekedése a hagyományos marketingkommunikációs eszköztárat is át- és felülírja, így itt napról napra születnek új megoldások.
A kutatási témáink – a teljesség igénye nélkül:
- Értékesítés-ösztönzési eszközök alkalmazásának kihívásai
- Környezetbarát termékek piaci sikerességének vizsgálata
- Környezetbarát fogyasztói szegmens azonosítása
- Értékesítési személyzettel szemben támasztott kompetenciaelvárások vizsgálata
- Levelezős hallgatók észlelt kompetencia-elvárásainak vizsgálata
- Árazási technikák
- Új termék piaci bevezetésének nehézségei
- Online marketing eszközök alkalmazása, hatékonyságának vizsgálata
- Keresőoptimalizálás eszköztára és hatékonyságának vizsgálata
- Social media kampányok sikerességének vizsgálata
- Referenciaszemélyek alkalmazása kommunikációs kampányokban
A kutatóműhely munkatársai:
Név | Tisztség |
---|---|
Dr. habil. Garai-Fodor Mónika | vezető |
Dr. habil. Csiszárik-Kocsir Ágnes | tag |
Dr. Popovics Anett | tag |
Dr. Saáry Réka | tag |
Dr. Varga János | tag |
Viktor Patrik (tanársegéd) | tag |
Molnár Albert (egyetemi gyakornok) | tag |