Ugrás a tartalomra
 logó
English / Magyar

Főmenü

  • Felvételizőknek
  • Képzéseink
  • Tanulmányi Osztály
  • Rendezvények
  • Kapcsolat

Projektmunka tantárgy oktatás-szervezése

Jelenlegi hely

Címlap

Projektmunka tantárgy oktatás-szervezése

  • A csoportok kialakításának és a téma választás határideje az előzetes tantárgyfelvételi időszak utolsó napja. Ezen a napon 12 óráig a konzulens adja le az I. számú melléklet kitöltött, leellenőrzött, aláírt példányát a Projektmunka intézeti tantárgyfelelősének. Egy oktató maximum 8 projektet vezethet.
  • Hallgatói tárgyfelvétel ELŐADÁSRA (e-learning) történő jelentkezéssel történik abban az intézetben, amelyben a konzulens jogviszonyban van. (Ezáltal biztosított, hogy különböző képzések hallgatói közös projektmunkát készítsenek).
  • A téma és a csoport módosítására a regisztrációs hét második napján 12 óráig van lehetőség a konzulens engedélyével. Ezen a napon a neptun adminisztrátor (annyi labor csoportot nyit, ahány befogadott projekt van az oktató nevén). (II. számú melléklet)
  • A regisztrációs hét utolsó napjáig a hallgatók a konzulens által meghatározott sorszámú LABOR kurzust veszik fel.
  • Témával és konzulenssel nem rendelkező hallgatók a szorgalmi időszak első napján törlésre kerülnek az ELŐADÁS kurzusról.
  • A hallgatói projekttéma választása után a regisztrációs héten az oktató és a projektcsoport közösen határozza meg azt a minimum 4 témakört (3 db törzstárgy és 1db gazdasági vagy műszaki specializációs tárgy), amelyek a félév során az adott feladatban kidolgozásra kerülnek. Az ütemterv hetenkénti teljesítési határidővel ellátott 12 részfeladatot tartalmaz (az összesített projektdokumentummal és a prezentációval együtt), amelyek elkészítéséért a csoporton belül arányosan szétosztva 1-1 hallgató felel (4x 3db feladat).
    (III. számú melléklet)
  • A tantárgyat felvenni utólagos tantárgyfelvétellel nem lehetséges.
  • Az első héten kutatás-módszertani előadásra kerül sor, amelyet a konzulens tart.
  • A hallgatók az elvégzett heti feladatokról munkanaplót vezetnek, amelyet a csoport többi tagja aláírásával igazol. (IV. számú melléklet)
  • A tantárgynak prezentációval és projekt záró dokumentummal (VI. számú melléklet) kell zárulnia. A prezentációt célszerű az oktatók és a hallgatók, valamint külső vendégek nyilvánossága előtt megszervezni intézeti szinten, az intézeti koordinátor közreműködésével (VII. számú melléklet).
  • A heti részfeladatok, a projekt záró dokumentum, a prezentáció, a munkanapló és az önértékelés (minden hallgató kötetlen formában leírja a csoport és a saját munkájával kapcsolatos észrevételeit max. 1 oldalban) feltöltésére a Moodle rendszert kell használni.

Vissza a projektmunka főoldalára

Gyorslinkek

  • Mintatantervek
  • Eseménynaptár
  • Projektmunka
  • Szakmai gyakorlat
  • Szakdolgozat, diplomamunka és záróvizsga
  • Nyelvvizsga követelmények
  • Gyakorlati helyek és állásajánlatok

Menü

  • Karról
  • Képzéseink
  • Kutatás
  • Hallgatói információk
  • Szabályzatok, formanyomtatványok
  • Hallgatói élet
  • Személyi hírek
  • Kapcsolatok
  • Hasznos oldalak

Intézetek

  • Közgazdaságtudományi és Pénzügyi Intézet
  • Módszertani és Menedzsment Intézet
  • Marketing és Üzleti Tudományok Intézet
  • Testnevelési és Sport Intézet
  • Vállalkozásfejlesztés és Infokommunikációs Intézet




Hallgatói Önkormányzat





  • Impresszum
  • Kapcsolat
  • Állásajánlatok
  • RSS