Személyes adatok ellenőrzése/rögzítése

Jelenlegi hely

Személyes adatok ellenőrzése/rögzítése

A Neptun hallgatói információs rendszerbe történő belépéshez szükséges belépési azonosítókat a felvételi tájékoztató levelünkben küldtük ki Önnek.

A rendszer rövid általános leírását az alábbi linken érheti el:

https://neptun.uni-obuda.hu/system/files/Neptun-tajekoztato-2016.pdf

A személyes adatok ellenőrzését/rögzítését az alábbi helyeken kell elvégezni. Bármilyen hibajelzés esetén – print screen csatolásával – a kari Neptun rendszergazdát kell megkeresni email-ben. (Iván Csaba: ivan.csaba@kgk.uni-obuda.hu)

Az adatok rögzítése/ellenőrzése elengedhetetlen feltétele az egyéni beiratkozás lefolytatásának! Az alábbi adatok rögzítésének vagy naprakész frissítésének elmaradása miatt felmerülő anyagi, jogi, erkölcsi felelősség a hallgatót terheli minden esetben!

Saját adatok/Személyes adatok menüpont – Személyes adatok fül

    Itt tekinthetők át a felvételi rendszerből átemelt személyi adatok, melyek módosítására - 2 adat kivételével - csak a Tanulmányi Osztályon keresztül van lehetőség.
    Az Adatmódosítás gombra klikkelve, a megjelenő ablakban kérjük, adja meg az adóazonosító jelét és a TAJ számát, majd a Módosítások elküldése gombra klikkleve mentse azt!
    Külföldi EU állampolgárok, ha nincs magyar TAJ számuk (még), akkor ezt a mezőt hagyják üresen!

Saját adatok/Személyes adatok menüpont – Okmányok fül

    Az Új felvétel gombra klikkelve rögzítse az alábbi okmányai adatait, a legördülő menüből a megfelelő(ke)t kiválasztva:
    • magyarországi Személyazonosító igazolvány vagy útlevél száma állampolgárságtól függetlenül
    • Lakcímkártya száma - magyar állampolgárok esetén
    • EU Kék Kártya - külföldi, EU-EGT állampolgár esetén
    • Tartózkodási engedély és tartózkodási kártya vagy Magyar Igazolvány - külföldi, nem EU-EGT állampolgár esetén

    Saját adatok/Elérhetőségek menüpont – Email címek

      Az itt - alapértelmezettként - megadott email címre kapja meg a későbbiekben a Neptun automatikus értesítéseit (ha ezt az Üzenetek/Beállítások/Automatikus értesítések alatt rögzíti!), illetve a Tanulmányi Osztály, Neptun Csoport és az intézetek/oktatók is erre az email címre tudnak küldeni a hallgatónak közvetlen tájékoztatást szükség esetén.

    Saját adatok/Elérhetőségek menüpont – Címek

      Az állandó lakcím megadása/megléte kötelező!
      Értesítési címet akkor adjon meg mindenképpen, ha a postai címe nem azonos az állandó lakcímével. Erre a címre küldi ki a tanulmányok során a TO az esetleges határozatokat, egyéb leveleket a hallgatónak.

    Saját adatok/Elérhetőségek menüpont – Telefonszámok

      Javasoljuk egy élő mobiltelefonszám megadását, hogy sürgős esetben a TO el tudja Önt érni egyeztetés érdekében (Ne ennek hiánya miatt maradjon le pl. valamilyen határidőről a jövőben).

    Pénzügyek/Beállítások menüpont – Számlaszámok

      Új bankszámlaszám gomb megnyomásával rögzíthető számlaszám a rendszerben. Egy számlaszám megadása mindenképpen kötelező!
      A megadott számlaszám az esetleges kifizetésekhez (pl. tanulmányi ösztöndíj, szoc. tám.) és visszautalásokhoz kapcsolódik. Nem kell, hogy megegyezzen azzal a számlaszámmal, ahonnan a beutalás kezdeményezésre kerül (pl. szülői számla, ahonnan az önköltségi díj összege kerül átutalásra).