A beiratkozás menete
Elektronikus regisztráció
Személyes adatok ellenőrzése/rögzítése
1. Regisztráció vagy elbocsátási kérelem leadása az alábbiak szerint:
2. Személyes adatok rögzítése és ellenőrzése a Neptun rendszerben; bővebb információ lentebb.
3. „csoportos” beiratkozás - a Határidők menüpontban és a beiratkozási behívó levélben – meghatározott időpont(ok)ban.
4. „egyéni beiratkozás - a Határidők menüpontban és a beiratkozási behívó levélben – meghatározott időpont(ok)ban.
Az aktív hallgatóknak minden (1.1.+2.+3.+4.) beiratkozási eljárást végig kell csinálnia!
A passzív hallgatóknak minden (1.2.+2.+3.+4.) beiratkozási eljáráson át kell esnie szintén!
A végleges elbocsátást kérő hallgatóknak csak az 1.3.1. eljárást kell lefolytatnia (tehát a kérelmet beküldeni)!
Az újrafelvételizett (és a korábbi képzésről elbocsátást kérő) KGK hallgatóknak csak az 1.3.2.+2.+4. eljárásokat kell teljesítenie (csoportos beiratkozás nem szükséges, mivel korábbi évben ezt már teljesítette)!
Minden KGK szak minden tagozatán AKTÍV hallgatóknak!
http://kgk.uni-obuda.hu/TO/felvettek/beiratkozasi-nyilatkozat
A fenti linken regisztrálja aktív félévre történő beiratkozási igényét, a Határidők menüben megadott határidőig!
A linken elérhető adatlapon a felvételéhez kapcsolódó alapadatokat kell megadnia a felvételi levélben kiküldött határozatok és tájékoztatók alapján.
A regisztráló hallgatóknak a kari Neptun rendszergazda felveszi a mintatantervben az első félévre előírt tárgyakat. A tárgyak felvételéről a Neptun rendszer automatikus üzenetet fog küldeni.
A tárgyak felvétele több hullámban történhet. Az esetleges tárgyfelvételi hiányokat és/vagy órarendi ütközéseket az egyéni beiratkozás alkalmával lehet majd a Tanulmányi Osztályon jelezni.
FONTOS! A regisztrációt akkor is el kell végezni, ha a beadásra kerülő vagy beadott akkreditációs kérelme lesz/van. Ez esetben az akkreditáció lezárása után természetesen lesz lehetőség a tárgylista módosítására a felmentések ismeretében.
A felvett tárgyak órarendjét a Neptunba belépve az alábbi módon tekintheti meg majd:
Tanulmányok/Órarend menüpont
Nézet választás:
2. Féléves (levelező és távoktatási tagozaton javasolt) – teljes félév konzultációs rendje megtekinthető.
A Neptun hallgatói információs rendszerbe történő belépéshez szükséges belépési azonosítókat a felvételi tájékoztató levelünkben küldtük ki Önnek.
A rendszer rövid általános leírását a Neptun honlapján érhető el
A személyes adatok ellenőrzését/rögzítését az alábbi helyeken kell elvégezni. Bármilyen hibajelzés esetén – print screen csatolásával – a kari Neptun rendszergazdát kell megkeresni email-ben. (Iván Csaba: ivan.csaba@kgk.uni-obuda.hu)
Az adatok rögzítése/ellenőrzése elengedhetetlen feltétele az egyéni beiratkozás lefolytatásának! Az alábbi adatok rögzítésének vagy naprakész frissítésének elmaradása miatt felmerülő anyagi, jogi, erkölcsi felelősség a hallgatót terheli minden esetben!
Saját adatok/Személyes adatok menüpont – Személyes adatok fül
Saját adatok/Személyes adatok menüpont – Okmányok fül
Saját adatok/Elérhetőségek menüpont – Email címek
Saját adatok/Elérhetőségek menüpont – Címek
Saját adatok/Elérhetőségek menüpont – Telefonszámok
Pénzügyek/Beállítások menüpont – Számlaszámok